Friday, August 29, 2008

UlangTahun PerkahWinan





Alhamdulillah...syukur ke hadrah Allah S.W.T.....sudah 7 tahun aku berkahwin..dengan kurniaanNya 2 orang puteri yang amat aku sayangi..1 Sept 2001 kami dinikahkan...maka minggu ini beserta dengan hari kemerdekaan..entah dimana suamiku akan celebrate anniversary kami...aku hanya menanti perancangan darinya..

Semoga Allah S.W.T memanjangkan jodoh kami, sihatkan tubuh badan kami dan murahkan rezeki kami insyaallah.....dan aku mendoakan semoga sahabat2 di blogku yang sudah berumahtangga juga beroleh kebahagiaan hingga ke hujung nyawa.......dan yang masih membujang ku doakan semoga dipercepatkan pertemuan dengan seseorang yang boleh membimbing kita dan membahagiakan kita..amin....

Kebetulan minggu ni cuti..dan aku menunggu kepulangan suami ku dan bagaimana selanjutnya akan bersambung selepas bercuti.....




7 comments:

~izan~ said...

Selamat ulangtahun yang ke 7...Semoga jodoh kalian kekal ke akhir hayat...Aminnnnn...

Rina said...

happy anniversary to both of you.

Honey Bee said...

Tahniah Kak Wan.
Semoga rumahtangga akak kekal hingga ke akhir hayat.
Amin...

Unknown said...

semoge bahgia bersame suami n anak2
hingga akhir hayat..
thanks 4 b freind.. =D

Unknown said...

time kasih sahabat sekalian..

Daia said...

Daia doakan agar ikatan perkahwinan akak, kekal sampai ke akhir hayat.... Soory la lambat wish...

Unknown said...

It's ok daia...anyway tq