Thursday, August 28, 2008

HadiAh Dari Izan

Kelmarin aku bagi cenderamata pada izan kerana mengundurkan diri dari pejabat (berhenti daaa) sebagai kenanga2an..hari ini dia pulak bagi kat aku...aaaa terharuuunyaaa...hihihi sajer je.. ni hadiah yang tak seberapa dari aku..temanmu...




Hari ni...Izan plah bg aku hadiah...nak tau apa...JenG...Jeng...Jeng...



Ada 3 kotak ni sebab...3 sahabat...Aku...Nurul...& Azie..




Aikk takkan Izan ni bagi kasut VINCCI?? biar btoll ni..?? hihihi



OoOoOOOo kain pasang...



Chantek kan...

7 comments:

~izan~ said...

Ish.ish..ishhh...akak nih,malu la den...simple je kak...terimalah hadian yang x seberapa tue..harap akak suka...fwen 4eva..muahz...

Unknown said...

tq again...

Rina said...

kita nak jugak! kita nak kain dlm kotak vincci gak! hahaha... dpt baju raya tu! syok2.

Rina said...

diana,
leher sy terkehel laa tgk gmbo hadiah tu hahaha...

'rotate clockwise' kan laa gmbo tu.

Unknown said...

hihhi sesekali letak terbalik hihih

Daia said...

Samalah dengan daia.. kepala daia pun terkehel tengok gambar tu... Nak buat baju ape??? Raya pun dah nak dekat.... Tapi rasanya, tukang jahit baju pun tak nak amek tempahan... Apa kata akak je yang jahit....Kalau dah siap, nanti daia leh la pakai... lagipun saiz badan kita kan sama...

Unknown said...

hihihhi