Tuesday, October 7, 2008

Kerja....OhHh KerjA....JaUhh OhHh JaUhhh

Emmm
selama 2 minggu bersama dengan suami n anak2 alangkah seronoknyer
indah kurasa hidup ini
semalam abang dah start balik ke penang utk bekerja semula
abang pon rasa alahaii bosannyer nk balik ke penang
anak2 n isteri jauhh
nak wat cam ner tuntutan kerja
walaupun begitu aku masih mengharapkan aku dapat kerja
di penang dalam masa terdekat ni
walaupun suamiku dapat income lebih
emmm susahnya hidup berjauhan ni
sentiasa merindu

bila abang balik je semalam
aku mula 'lemau' hahhaa
x der mood nk makan
tp kena mkn gak
kang demam @ sakit
lagi la susahh
kena tanggung sensorang

lepas ni ntah bila plak
la kami nk jumpa lagi
nasib baik kenduri adik aku
09.11.2008 ni tak berapa lama lg
bley la aku jumpa dengan kekandaku
klu tak mau 2 bulan lg
huaaaa haruu

bg sesetengah orang yang dh biase tu bley la
ada member kawan aku tu
13 tahun idup jauh
tp biase laa
nak memulakan sesuatu yang baru
tu mmg la ambik mase sket
hidup mesti diteruskan


ketika bekerja aku mesti sentiasa mengukir senyuman
ketika malam tiba
muncul pula kesunyian

More SMILE graphics

No comments: